Cad é an difríocht sa pheil idir "lámh go liathróid" agus "liathróid go lámh"?


freagra 1:

De réir mar a fhuaimeann sé, is tuairiscí iad seo ar an méid a tharlaíonn do chásanna féideartha “láimhseáil d’aon ghnó” (ar a dtugtar “liathróid láimhe” freisin), agus is minic gurb iad na tuairiscí seo an difríocht idir “láimhseáil d’aon ghnó” agus “rud ar bith le feiceáil”.

Is é atá i gceist le "Hand to Ball" ná sin - mothaíonn an réiteoir gluaiseacht d'aon ghnó i dtreo na liathróide - bíodh sé roimh theagmháil nó "brú" na liathróide tar éis teagmhála. Is é seo go mór mór an sainmhíniú ar "láimhseáil d'aon ghnó" agus táthar ag súil le feadaíl.

Ní hionann agus “liathróid ar láimh”, ach breithniú tábhachtach agus cinneadh á dhéanamh nach raibh sé d’aon ghnó. An chuid is mó den am NACH dtarlaíonn feadóg agus iarrtar ar na himreoirí í a chóireáil, is eachtra í ina mbíonn an liathróid ar láimh. De réir mar a fhuaimeann sé, sa chás seo bhuail an liathróid lámh / lámh an imreora, ach níor bhog an lámh (nó go nádúrtha) agus de ghnáth buaileadh an liathróid ó raon dlúth, NÓ bhí ricochet gan choinne sa Cóngaracht an imreora.

Mar sin féin, tá roinnt cásanna ann inar féidir leat “liathróid go lámh” a fheadaíl - go háirithe “staidiúir mínádúrtha”, ach freisin an smaoineamh “bhí sé in am freagairt”. Sampla simplí soiléir de sheasamh mínádúrtha: má imríonn imreoir lena airm sínte amach agus má chaitear an liathróid isteach, is “seasamh liathróid go lámh” é seo, ach is seasamh mínádúrtha é seo. Mar sin meastar go bhfuil láimhseáil fós ann. Má thagann an liathróid ó achar 20 go 30 méadar agus má thugann an t-imreoir aghaidh ar an liathróid d’aon ghnó ionas go mbuaileann an liathróid an áit a raibh sí, meastar go bhfuil sí fós d’aon ghnó. Liathróid ar láimh ”ná nach raibh aon am ann seasamh na láimhe a choigeartú).